چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در کلیه بیماری PoliquísticaCómo بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک؟ معمولا، PKD می تواند عوارضی مانند فشار خون بالا، درد پشت، درد پهلو، درد پهلو، درد شکم، افزایش باعث اندازه شکم، عفونت ادراری، خون در ادرار، تکرر ادرار، سنگ کلیه، کیست های کبدی و غیره و این عوارض با پیشرفت بیماری renal.De ظاهر به هر حال، حقیقت این است که عملکرد کلیه این آسیب دیده است. درمان سریع و موثر ضروری است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک؟

از آنجا که مشکلات ژنتیکی فرد قادر به تغییر، درمان بالینی، عمدتا از منظر کیست، که ترکیبی از درمان جامع طب چینی و طب غربی occidental.La یک درمان علامتی است، با توجه به شاخص های بالینی موجود خود کنترل، اما فقط می تواند موقتی باشد، نه یک cura.Así در حالی که مصرف طب غربی، شما باید درمان رادیکال از طب سنتی چینی است که مصرف درمان توقفی در در روند crecer.A کیست را سلولهای اپیتلیال کیست یعنی غیر فعال، ساخت از دست دادن خود را از فعالیت های ترشحی، مایع کیست می کند همچنان به ترشح کیست خواهد شد در این مرحله فعلی دیگر کیست crecer.Pero تشکیل داده اند متوقف شد، نه می تواند ما اجازه همیشه اینجا بمانم. در همان زمان، نفوذ پذیری افزایش گردش خون در سطح کیست از طریق مواد مخدر برای جذب مایع کیست در نهایت از طریق سوخت و ساز بدن در بدن از اگزوز در ادرار در شرایط آزمایشگاهی. این یک درمان اساسا کیست معمولا تکرار نمی شود. با این بیماری به خوبی می رود، آن را به عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید ایمیل را ارسال و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: